Garanciális és garancián túli szervizelés

Röviden: ha elromlott, hívjon, és megjavítjuk vagy kicseréljük. 🙂

A szervizelés menete a következő:

  • A hibajelenség függvényében munkatársunk a helyszínen felméri, hogy a hiba helyben javítható-e, vagy a készüléket el kell szállítania. Amennyiben a hiba helyben nem javítható, a készüléket szervizünkben vetjük alá alapos tesztelésnek, hibafeltárásnak.
  • Amint kiderült, mi okozza a problémát, akkor már azt is tudjuk, hogyan lehet a javítást elvégezni és mennyi költséggel fog ez járni.  A hiba kijavításának telefonos egyeztetés után állunk csak neki, és a munka végeztével ismét telefonon értesítjük, hogy eldönthesse, egy előre megbeszélt időpontban személyesen jön el az eszközért, vagy a kiszállítást és a helyszíni beüzemelést választja.

A kiszállítás és a helyszíni beüzemelés Bakonycsernyén és annak 20 kilométeres körzetében díjmentes.

A szervizelési munkákat 1-4 munkanap alatt végezzük! Laptopok esetében ez a vállalási idő kitolódhat (ha az alkatrész beszerzése külső forrásunktól ennél hosszabb időt vesz igénybe).